Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

На Великому Слобожанському ярмарку ми краще пізнаємо чим славні і сильні наші райони. Сергій Авершин

На Великому Слобожанському ярмарку ми краще пізнаємо чим славні і сильні наші райони. Сергій Авершин

«Зараз пора збирання врожаю, заготівлі на зиму овочів і фруктів, тому для людей дуже важливо мати можливість придбати продукцію безпосередньо у сільгоспвиробників. А для самого сільгоспвиробника важливо показати себе», - заявив під час Великого Слобожанського ярмарку начальник Головного управління економіки Харківської облдержадміністрації Сергій Авершин. За його словами, багато сільгосптоваровиробників не займаються рекламою, тому що у них немає на це можливості, часу або фінансів, а на подібних заходах їх досягнення можуть бути представлені дуже широкій аудиторії.

«Безумовно, це дуже важливо з точки зору реклами, з точки зору продуктів місцевих сільгоспвиробників. Ми краще пізнаємо область, ми краще пізнаємо її географію, те, чим славні і сильні наші райони. А у жителів цих районів є можливість обмінятися досвідом, подивитися, що краще в одних, а що в інших. Здорова конкуренція змушує самовдосконалюватись, виробляти кращі товари, надавати кращі послуги, постійно підвищувати якість товарів для того, щоб обійти своїх конкурентів. Від цього виграють споживачі», - підкреслив він.