ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

При вступі на державну службу людина повинна уникати конфлікту інтересів. Василь Хома

14 вересня 2011 | 17:12

З 1 липня набрав чинності закон про протидію та запобігання корупції. Цим законом введені в дію положення про загальні правила поведінки держслужбовців - це розділ 3, який регулює відносини, пов'язані з конфліктами інтересів. Про це повідомив сьогодні в ході прес-конференції заступник голови - керівник апарату Харківської облдержадміністрації Василь Хома.

За його словами, раніше такого поняття не було, хоча конфлікт інтересів зустрічався досить часто. Наприклад, на державну службу приходили люди, які раніше посідали керівні посади в різних підприємствах, установах і організаціях, володіли корпоративними правами або акціями. Опісля в ході їх діяльності на державній службі виникали питання про те, що вони лобіюють чиїсь інтереси.

«Для того, щоб не виникало конфлікту інтересів, при вступі на державну службу людина повинна позбутися від конфлікту, коли її особисті інтереси заважають виконанню службових повноважень», - підкреслив Василь Хома. Правилами передбачено, що коли такий конфлікт виникає, то вищестоящий керівник зобов'язаний перемістити службовця на іншу посаду або здійснити контроль за діями службовця, зазначив керівник апарату.

Він також повідомив, що підрозділ, який займається питаннями протидії та запобігання корупції, в даний час збирає, аналізує і вивчає інформацію. Якщо спірні факти будуть виявлені, то будуть вжиті заходи до усунення конфлікту інтересів.

Теги: хома

Версія для друку Поділиться:


Вверх