Подальша доля ХДАВП - це питання державного значення. Юрій Сапронов
«Для того, щоб Харківське державне авіаційне виробниче підприємство працювало рентабельно, воно повинне виробляти 7-8 літаків на рік. На жаль, зараз цього немає. Самостійно ХДАВП не виживе не тільки без якогось співтовариства з Росією, але навіть якщо він буде працювати без кооперації з українськими підприємствами «Мотор-Січ» і «АНТК». У питанні подальшого існування ХДАВП мова може йти про український холдинг, до якого увійдуть ці 3 підприємства, або про об'єднану авіакомпанію з підприємствами Росії, яка як і раніше зацікавлена в співпраці з нами», - зазначив 25 липня на прес-конференції заступник голови Харківської облдержадміністрації Юрій Сапронов.
За його словами, подальша доля ХДАВП - це питання державного значення, яке повинно вирішуватися на рівні Президента і прем'єр-міністра України. «Переговори ведуться. Я думаю, що мова сьогодні йде про те, в якій формі має відбуватися співпраця. Чи то акціонерне товариство, чи то якийсь інший вид співпраці. Росія також зацікавлена в наших літаках. Тільки Зауралля Російської Федерації зацікавлене в купівлі близько 70 літаків виробництва Харківського авіазаводу. Якщо буде укладено таку угодою, то завод буде завантажений роботою на 5-6 років і не буде жодних розмов про заборгованість з зарплати», - підкреслив Юрій Сапронов.