Більшість експортно-орієнтованих підприємств високо оцінюють свою готовність для виходу на нові ринки збуту

75% харківських експортно-орієнтованих підприємств оцінюють свою експортну готовність для виходу на нові ринки збуту як високу. Як повідомив віце-губернатор Юрій Сапронов, про це свідчать результати опитування, проведеного Головним управлінням економіки ХОДА.
«Майже 80% опитаних підприємств головними конкурентними перевагами експортної продукції називають більш низькі ціни та високу якість, а близько 20% підприємств відзначають наявність у себе унікальних конкурентоспроможних розробок. Підвищити конкурентоспроможність таких експортно орієнтованих підприємств може подолання технологічної відсталості та переорієнтація на виробництво продукції, яка буде відрізнятися технологічної новизною, якістю і надійністю», - сказав Юрій Сапронов.
Разом з тим, він зазначив, що 55% досліджених підприємств більшу частину продукції реалізують на експортних ринках.