Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

В День захисту 1 червня дітей стартує літня оздоровча кампанія 2011 року

В День захисту 1 червня дітей стартує літня оздоровча кампанія 2011 року

В даний час в Харківській області йде всебічна підготовка до літньої оздоровчої кампанії.Про це повідомив у своїй доповіді на засіданні Комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій ХОДА начальник Головного управління у справах сім'ї, молоді та спорту облдержадміністрації Дмитро Перепелиця.

  За його словами, на території Харківської області проживає 250 тис. дітей у віці від 7 до 17 років, з них 177 тис. (70%) дітей належать до категорії, що потребує соціальної підтримки з боку держави. За результатами оздоровчої кампанії 2010 року оздоровленням та відпочинком було охоплено більше 183 тис. дітей (73%), але лише 35 тис. дітей було оздоровлено на базі стаціонарних таборів. 
Дмитро Перепелиця зазначив, що стаціонарні дитячі табори Харківської області у 2010 році були завантажені в період оздоровлення до 50% від потужності, а також було відсутнє економічне стимулювання, повномасштабна реклама і були дуже дорогі путівки. Пріоритетним напрямком роботи при підготовці літньої оздоровчої кампанії 2011 року стало рішення цих проблемних питань. 
Він повідомив, що в рамках підготовки власниками таборів спільно з райдержадміністраціями були розроблені п'ятирічні плани змісту таборів. З метою здешевлення путівок при формуванні місцевих бюджетів на 2011 рік на розгляд райрад були винесені питання надання таборах пільг по оренді на землю, оплаті побутових послуг, місцевих податків і зборів. З метою забезпечення кваліфікованими кадрами ведеться збір інформації про необхідну кількість вожатих, кухарів, медиків і культмасових працівників. 
Дмитро Перепелиця підкреслив, що розроблена стратегія інформаційної кампанії з реклами дитячих таборів, яка включає поширення друкованої продукції про табори (листівки, плакати, буклети) у місцях масового скупчення людей (у транспорті, школах, дитячих медустановах), використання Інтернет-ресурсів, інформування через ЗМІ та туристичні агентства. «Друкована продукція з рекламою дитячих таборів області була представлена ​​на «Харківській туристичній бієнале», - зазначив він. 
Також ведеться робота щодо розміщення соціальної реклами в Харківському метрополітені та на Південній залізниці. До друку підготовлено розширений довідник по дитячих оздоровчих таборах області.