Регіональні ЗМІ будуть брати участь у рекламній кампанії до Євро-2012. Борис Колесніков
Як повідомив сьогодні в ході Національного семінару для журналістів регіональних ЗМІ віце-прем'єр-міністр - міністр інфраструктури України Борис Колесніков, з метою підтримки місцевої преси всі регіональні ЗМІ приймаючих міст будуть брати участь у рекламній кампанії до Євро-2012. «До вересня ми підготуємо спеціальну рекламну програму, згідно з якою місцеві ЗМІ будуть отримувати бюджетні кошти і виконувати зобов'язання, покладені на них урядом», - підкреслив Борис Колесников.
Він також зазначив, що 92% довіри мешканців регіонів України отримує саме місцева преса, а не центральна.
Борис Колесніков повідомив, що масова реклама України як країни-господарки Євро-2012 стартує з 1 вересня, коли почнеться демонстрація кількох кліпів на провідних світових та українських телеканалах. Після 2 грудня, коли відбудеться жеребкування, і кожному приймаючому місту буде зрозуміло, які збірні в них будуть грати, рекламна кампанія стане більш масштабною.