Частина харківських автобусних маршрутів буде оптимізована
Частина харківських автобусних маршрутів буде оптимізована. Про це сьогодні на прес-конференції заявив голова Харківської облдержадміністрацію Михайло Добкін. «Ми давно говорили про те, що кількість автобусних маршрутів буде оптимізована. Коли прийдемо до розуміння, що автобусні перевезення вже перебувають у такому вигляді, в якому вони повинні бути, тоді ми перейдемо до наступного етапу, - заявив керівник області.
- Фінансування ряду трамвайних і тролейбусних маршрутів у Харкові буде покладено на підприємства, що займаються автобусними перевезеннями. Трамваї і тролейбуси не перейдуть у приватну власність! Це говорить тільки про те, що заробітну плату водії будуть отримувати не в «Міськелектротрансі».
Також він зазначив, що оплата капітального і поточного ремонту рухомого складу, оплата електроенергії і утримання чотирьох харківських депо буде оплачуватися за рахунок бюджету міста та держави.
«Ця сума складе до 50 млн.грн. на рік, що цілком під силу міському бюджету. Всі інші витрати будуть здійсьнуватись за рахунок перевізників», - підкреслив Михайло Добкін.
Він також запевнив, що кількість харківських маршрутів не скоротиться, а якість обслуговування не зміниться в гірший бік. «Ми підемо від багатьох проблем, які були пов'язані із заробітною платою. Ми не повинні більше повертатися до ситуацій, коли водії трамваїв і тролейбусів припиняють свою роботу і вимагають погашення боргів по заробітній платі», - підкреслив губернатор.
За його словами, нещодавно Кабінет Міністрів прийняв постанову, що регламентує 14 статтю закону України «Про державне і приватне партнерство», яке дає можливість на законній підставі передавати міський електричний транспорт в оренду на обслуговування в компанії, які мають право займатися пасажирськими перевезеннями.