Боргові зобов'язання 32 найбільших машинобудівних підприємств Харківської області з 2005 по 2009 збільшилися в 2,2 рази. Юрій Сапронов
Аналіз результатів фінансово-господарської діяльності за період 2005-2009 років 32 найбільших машинобудівних підприємств Харківської області, з яких 14 мають державну форму власності, показав, що боргові зобов'язання цієї групи підприємств з 2005 по 2009 рік збільшилися в 2,2 рази при зростанні обсягів продажів у діючих цінах (з урахуванням інфляції) всього в 1,5 рази. Про це сьогодні повідомив віце-губернатор Юрій Сапронов під час пленарного засідання IV сесії Харківської обласної ради.
«При цьому, маючи у 2005 році - коли попередня адміністрація прийняла область - сумарний прибуток у розмірі 50 млн. грн., машинобудівні підприємства даної групи до 2009 року вже мали збитки в сумі 204 млн. грн. Особливо важке фінансове становище склалося на колишніх гігантах вітчизняного машинобудування з державною формою власності», - зазначив заступник голови ХОДА.
Юрій Сапронов навів дані про збитки на провідних харківських підприємствах:
- Приладобудівний завод ім. Шевченка: у 2009 році обсяг продажів склав 20,5% до 2005 року, в той же час боргові зобов'язання збільшилися в 4,2 рази, а збитки перевищили 11,8 млн. грн.;
- Авіаційне виробниче об'єднання: за період 2005-2009 рр.. боргові зобов'язання збільшилися з 1,0 млрд. грн. до 2,1 млрд. грн., а збитки зросли з 293,8 млн. грн. до 615,8 млн. грн.;
- Завод ім. Малишева: у 2009 році збитки склали 46,3 млн. грн.;
- Завод Комунар: у 2009 році збитки склали 77 млн. грн. при 5,8 млн. грн. прибутку в 2005 році.
«Така ж складна фінансова ситуація за аналізований період склалася на ХТЗ, заводі електроапаратури, електромеханічному та інших підприємствах. З вищесказаного виразно видно, який важкий спадок нам дістався від попередньої влади, але зараз, через рік, динаміка вже однозначно позитивна. А панам критикам і опонентам з ВО «Батьківщина» хочу побажати одного: любіть Харків в собі, а не себе в Харкові», - підсумував заступник голови облдержадміністрації.