ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Введення відеоспостереження в громадській приймальні дозволить якісно вирішувати всі проблемні питання

09 лютого 2011 | 09:50

Відеоспостереження, встановлене в приймальні Харківської облдержадміністрації, буде корисно як для громадян, так і для Харківської ОДА. Про це сьогодні в програмі «Ранковий ексклюзив» в ефірі Харківського обласного радіо сказав заступник голови – керівник апарату Харківської облдержадміністрації Василь Хома:

«Планується, що ці камери дадуть змогу нам відслідковувати, як будується робота з громадянами по прийому заяв. Ми зможемо якісно аналізувати ситуацію та відпрацьовувати проблемні питання». За його словами, цей досить ефективний засіб дозволить своєчасно впливати на негативні ситуації, які можуть виникати в роботі.

«Ми можемо малювати досить грандіозні проекти і будувати амбіційні плани. Реалізація цих планів буде нікчемною, якщо громадяни будуть відчувати на собі неякісне ставлення, коли кожен чиновник буде вважати, що він прийшов на роботу тільки за отриманням заробітної плати, а не служити людям, - підкреслив Василь Хома.

- Я завжди говорю працівникам облдержадміністрації, що вони повинні ставитись до людей так, як би хотіли, щоб ставилися до них. Цей принцип повинен бути основним в роботі кожного чиновника».

Теги: відеоспостереження робота

Версія для друку Поділиться:


Вверх