Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Відстеження виконання вимог Меморандуму порозуміння харківськими торговими мережами

Відстеження виконання вимог Меморандуму порозуміння харківськими торговими мережами

1. "АТБ". Мережа супермаркетів "АТБ" підходить до реалізації вимог Меморандума порозуміння, підписаного 3 грудня 2010 року, шляхом запровадження програми "Знайди найдешевше і тобі повернуть гроші". З 20 січня по місту Харкову встановлені 25 біг-бордів з рекламою цієї програми. В супермаркетах "АТБ" змонтовані плакати, на яких висвітлена суть програми. На основні продукти харчування, які зазначені спеціальними рожевими цінниками, введені мінімальні торгові націнки.

2. "Класс".
В мережі супермаркетів "Класс" для виконання вимог Меморандуму порозуміння проводяться акції щодо зниження цін на основні продукти харчування.
Щотижнево проводиться акція, згідно якої роздрібна ціна на основні продукти харчування нижче ніж оптова.
На вході кожного супермаркету розміщена інформація про те, що підприємство є учасником Меморандуму порозуміння і як покупцям знайти соціально значущі товари, які реалізуються за зниженими цінами і позначені спеціальною відміткою "стопер", який виконаний червоним кольором для виділення цього товару з решти інших.

3. "Сільпо".
В мережі супермаркетів "Сільпо" з метою виконання вимог Меморандуму порозуміння постійно проводиться зниження цін на основні продукти харчування. Так ціна на яйця курячі знижена до 3,9 грн. за 1 десяток, на курку охолоджену – до 15,82 грн. за 1 кг, на олію соняшникову – до 11,99 грн. за 1л.
Основні продукти харчування, на які знижені ціни, зазначені цінниками з позначкою "Соціальні ціни".