Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

В міжнародному аеропорту «Харків» введено в експлуатацію систему «E-GATE»

В міжнародному  аеропорту «Харків» введено в експлуатацію систему «E-GATE»

Сьогодні заступник голови – керівник апарату Харківської облдержадміністрації Василь Хома взяв участь в урочистій церемонії введення в експлуатацію системи «E-GATE» для проходження громадянами України паспортного контролю у спрощеному порядку в міжнародному аеропорту «Харків». В ньому встановлено по 4 системи «E-GATE» на 2 робочих місця в секторі «приліт» та секторі «відліт». Пункт видачі карток знаходяться на першому поверсі терміналу.

Як повідомив начальник Харківського прикордонного загону Віктор Мельниченко, суть нововведення полягає в тому, що громадянин України отримує електронну картку із занесеною до неї інформацією з паспорта. Під час проходження прикордонного контролю власник картки прикладає її до приладу зчитування, після чого здійснюється автоматична перевірка особи за базами даних. Інспектору залишається лише перевірити, чи є пред’явник паспорта його власником.

Картка видається на період дії паспортного документа та є дійсною лише із його пред’явленням. Отримати електронну картку можна, написавши заяву та сплативши її вартість (17 грн. 86 коп) у будь-якому відділенні банку.

За словами Василя Хоми, це черговий крок із прискорення процедури проходження прикордонного контролю, що проводиться у рамках підготовки до «Євро 2012». Найближчим часом планується запровадити нововведення в інших аеропортах, автомобільних та залізничних пунктах пропуску.

Довідка. 9 грудня 2010 року розпочато роботу системи «E-GATE» із функціями обробки інформації про громадян України, які перетинають державний кордон, та їхніх паспортних документів з використанням електронних карток в міжнародному аеропорту «Бориспіль». До цього протягом майже 9 місяців тривав експеримент щодо провадження даної системи, під час якого більше ніж 10 тисяч українців стали користувачами електронних карток.