Фестивалі - це яскраві заходи, які вже стали брендовими для міста Харкова і області. Дмитро Кузнєцов

Як зазначив 12 січня в ході програми «Ранковий ексклюзив» начальник управління культури та туризму ХОДА Дмитро Кузнєцов, ряд великих фестивалів, які проводяться в регіоні, вже стали брендовими для Харкова і області. Зокрема, мова йде про такий фестиваль, як «Харьковская сирень», який став одним з небагатьох подібних заходів, які тривають протягом року.
«Фестивалі - це яскраві заходи, які вже стали брендовими для міста Харкова і області. Хочу сказати, що вже почалася підготовка до наступного фестивалю «Харьковская сирень», який дуже швидко став брендом культури і мистецтва Харкова, зокрема, у сфері кіно», - зазначив Дмитро Кузнєцов.
Також досить популярними стали фестивалі «Печенізьке поле», «Покуть», «Харківські асамблеї» і «Харківські музичні вечори». Що стосується останнього, то він теж не закінчується одним фестивальним періодом.
«Ми вже в 2010 році провели кілька майстер-класів учасників цього фестивалю з учнями шкіл естетичного виховання Харківської області, також відбулося кілька проміжних концертів учасників фестивалю, причому наступний передбачається провести в першому кварталі 2011 року»,- повідомив Дмитро Кузнєцов.