Створено обласний комунальний заклад «Регіональний інформаційний центр»

Сьогодні на сесії депутати Харківської обласної ради ухвалили рішення про створення Обласного комунального закладу «Регіональний інформаційний центр» (РІЦ). Як зазначила під час пленарного засідання сесії начальник управління у справах преси та інформації Харківської облдержадміністрації Вікторія Маренич, створення обласного комунального закладу «РІЦ» є надзвичайно актуальним не тільки для Харківської області, але й для всієї країни в цілому, оскільки існує нагальність комплексного підходу до реалізації засад прозорості діяльності влади, які продиктовані керівництвом держави.
«Завдання щодо формування позитивного іміджу Харківської області як серед інших регіонів України, так і серед європейської спільноти – є дуже актуальною. Потрібно активізувати присутність представників обласної влади в інформаційному просторі та забезпечити оперативність висвітлення її діяльності як серед регіональних, так і центральних ЗМІ. Крім того, попереднім керівництвом ХОДА був скасований такий підрозділ як прес-служба, тому створення «РІЦ» могло б вирішити і це питання, оскільки управління у справах преси та інформації до квітня 2010 року «переховувало» людей, що мали виконувати функції прес-служби, і яким потрібно дати офіційне місце роботи», - підкреслила Вікторія Маренич.
За її словами, метою діяльності «РІЦ» буде інформаційне забезпечення заходів, які проводяться обласної владою, а також моніторинг громадської думки та інформації щодо діяльності облдержадміністрації та обласної ради. Головним завдання закладу є висвітлення діяльності обласної влади, співпраця з центральними органами державної влади, урядовими та іншими структурами України та зарубіжжя. Планується, що штатний розпис «РІЦ» включатиме інформаційний відділ, відділ іміджевих проектів та відділ реклами.