В харківських супермаркетах з’являються стенди з соціальними товарами
В рамках виконання підписаного Меморандуму порозуміння між Харківською обласною державною адміністрацією, представниками державних органів контролю, 23 виробниками основних продовольчих товарів, суб’єктами оптової торгівлі та 10 мережами супермаркетів Головним управляння споживчого ринку була проведена перевірка стану виконання досягнутих домовленостей.
На сьогодні в багатьох супермаркетах з’явилися окремі вказівники соціальної групи товарів. Зокрема, в супермаркетах "Дігма" планшетами "Соціальні ціни" позначені стелажі з продовольчими товарами за низькими цінами, створені окремі куточки з ваговими товарами: цукром, крупами, макаронними виробами за низькими цінами.
В супермаркетах "Таргет" реалізується проект з інформаційними стендами під назвою "Соціальні товари", які розміщені на вході в магазини. Основні продовольчі товари за низькими цінами позначені у торгівельних секціях великими планшетами з яскравим оформленням з позначкою "Соціальний товар" та ціною.
Аналогічна робота проводиться в супермаркетах "Восторг", де на вході виставлені стенди з інформацією про наявність у продажу соціальних товарів, а в торгівельних секціях окремі групи товарів позначені спеціальними цінниками "Соціальні товари харківських виробників".
Розпочато таку роботу в супермаркетах "Класс", в яких найдешевші товари позначені спеціальними цінниками, але написи на них потребують доопрацювання.
В решті супермаркетів, які підписали Меморандум порозуміння –"Сільпо", "Фора-Схід", "Рост", "Велика Кишеня" – йде процес узгодження інформаційних проектів з головними фірмами і компаніями.
Довідково
Для збереження стабільної цінової ситуації на основні продукти харчування до всіх мереж супермаркетів направлено базу даних виробників продуктів харчування Харківської області. Таким чином, за рахунок укладання прямих договорів мереж супермаркетів з вітчизняними і харківськими виробниками продуктів харчування буде зупинено передноворічне зростання цін та подальший їх ріст у 2011 році.
Керівники супермаркетів, які підписали Меморандум, зобов'язались створити необхідні рекламно-інформаційні матеріали, цінники, планшети, стенди, газети для інформування покупців та позначення товарів, які реалізуються у супермаркетах за найнижчими цінами і мають відношення до соціальної групи товарів.