Рекламні агентства Харкова підписали Хартію про партнерство в ім'я інформаційних прав і свобод та захисту суспільної моралі
8 грудня в рамках регіонального засідання на тему «Етика і мораль в рекламі» представники 5 великих рекламних агентств Харкова підписали Хартію про партнерство заради інформаційних прав і свобод та захисту суспільної моралі.
На даний момент до Хартії приєдналися представники рекламних агентств «Інарт», «Бумеранг», «АТН», а також рекламісти Лев Кокшаров і Дарина Жовтая. Згодом процес підписання планується продовжити.
Як відзначають у регіональному представництві Національної експертної комісії з питань захисту суспільної моралі, дана Хартія є суспільним договором про те, що держава в особі комісії із захисту суспільної моралі не втручатиметься у діяльність рекламних організацій за умови добровільного виконання агентствами прийнятих на себе зобов'язань не руйнувати суспільну мораль. Хартія про партнерство є унікальним явищем в політико-правовому житті України.