У Харківській області з'явиться єдиний центр прийому заяв і звернень громадян в обхід чиновницького апарату
10 червня 2010 | 06:30
За прикладом Вінницької області, де вже протягом деякого часу працює єдиний центр, який приймає звернення і заяви громадян, на Харківщині буде створена аналогічна система. Коли вона включиться в роботу, в області з'явиться додатковий інструмент боротьби з корупцією, а жителям регіону стане простіше зв'язуватися з представниками влади.
Про це на прес-конференції 9 червня повідомив голова Харківської обласної державної адміністрації Михайло Добкін.
«Ми зараз намагаємося вирішити, у якому з міст обласного значення і в якій районній державній адміністрації ми в якості експеримента створимо такий же єдиний реєстраційний округ», - сказав він.
За словами керівника області, за досвідом створення подібних центрів харківські фахівці їздили до Вінниці.
«Там створено систему, за якої повністю виключено спілкування заявника з чиновником. Документи приймають оператори, і далі ці заяви згідно з випадковою комп'ютерною вибіркою потрапляють на стіл до того чи іншого відповідального чиновника. Так само люди отримують відповіді », - розповів Михайло Добкін.
Теги: добкін звернення громадян центр
Поділиться:
Схожі новини
-
26 лютого 2014 | 17:02
Голова облдержадміністрації Михайло Добкін передав свої обов’язки першому заступнику голови ХОДА
-
24 лютого 2014 | 19:52
Вперше Харківська область за рейтингами діяльності ОДА увійшла до трійки лідерів
-
24 лютого 2014 | 19:37
Обов'язки голови Харківської облдержадміністрації виконуватиме Валентин Дулуб