Перейти до вмісту
Розмір шрифта:
Кольори сайту

Налаштування

Повернути стандартні налаштування

Налаштування шрифта:

Виберіть шрифт Arial Times New Roman

Інтервал між буквами (Кернінг): Стандартний Середній Великий

Вибір колірної схеми:

Закрити панель

УКР
Звичайна версія
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

У Харківській області з'явиться єдиний центр прийому заяв і звернень громадян в обхід чиновницького апарату

10 червня 2010 | 06:30

За прикладом Вінницької області, де вже протягом деякого часу працює єдиний центр, який приймає звернення і заяви громадян, на Харківщині буде створена аналогічна система. Коли вона включиться в роботу, в області з'явиться додатковий інструмент боротьби з корупцією, а жителям регіону стане простіше зв'язуватися з представниками влади.

Про це на прес-конференції 9 червня повідомив голова Харківської обласної державної адміністрації Михайло Добкін.

«Ми зараз намагаємося вирішити, у якому з міст обласного значення і в якій районній державній адміністрації ми в якості експеримента створимо такий же єдиний реєстраційний округ», - сказав він.

За словами керівника області, за досвідом створення подібних центрів харківські фахівці їздили до Вінниці.

«Там створено систему, за якої повністю виключено спілкування заявника з чиновником. Документи приймають оператори, і далі ці заяви згідно з випадковою комп'ютерною вибіркою потрапляють на стіл до того чи іншого відповідального чиновника. Так само люди отримують відповіді », - розповів Михайло Добкін.
 


Теги: добкін звернення громадян центр

Поділиться:



Схожі новини