Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У Харківській ОВА розповіли про особливості комунікації зі споживачами електроенергії під час зимового періоду

У Харківській ОВА розповіли про особливості комунікації зі споживачами електроенергії під час зимового періоду

Про це йшлося під час брифінгу начальника управління інформаційної політики та роботи зі споживачами АТ «Харківобленерго» Володимира Скічка в Офіційному медіацентрі ХОВА.

Ворог продовжує завдавати ударів по енергетичній інфраструктурі Харківської області. У регіоні діють графіки обмеження в енергосистемі. Станом на сьогодні понад 65 тисяч споживачів у прифронтових і прикордонних громадах залишаються без електропостачання.

«Головне питання, що турбує споживачів, — застосування графіків обмеження. АТ “Харківобленерго” приділяє цьому напрямку значну увагу. Щовечора в офіційних сервісах компанії оприлюднюються заплановані графіки на наступну добу. Водночас через ракетні та дронові атаки на об’єкти критичної інфраструктури вони можуть коригуватися протягом дня кілька разів», — повідомив Володимир Скічко.

Під час брифінгу він також надав рекомендації щодо безпечної експлуатації побутових електроприладів після відновлення електропостачання.

«Після появи напруги не варто одночасно вмикати всі електроприлади. Оптимально зачекати близько 15 хвилин, спершу підключити до заряджання гаджети, а вже потім — техніку з підвищеним споживанням електроенергії. Це допоможе стабілізувати роботу мережі та запобігти пошкодженню приладів», — зазначив Володимир Скічко.