У Харківській ОВА розповіли про особливості споживання електричної енергії під час дії мережевих обмежень
Про це йшлося під час брифінгу в Офіційному медіацентрі ХОВА за участі комерційного директора АТ «Харківобленерго» Дениса Кононця.
«Нарахування за електроенергію здійснюється виключно за фактичними показниками лічильника. Тому підстав для занепокоєння щодо можливих помилкових нарахувань немає. Відповідно до договору про розподіл електричної енергії та Кодексу комерційного обліку, споживачі зобов’язані передавати фактичні показники лічильника. Для цього діє низка зручних каналів зв’язку: месенджери Viber та Telegram, особистий кабінет, офіційний сайт компанії, а також кол-центр», — повідомив Денис Кононець.
Комерційний директор також зупинився на проблемних питаннях, пов’язаних із заміною лічильників класу 2,5.
«Це лічильники застарілого типу, які відповідно до постанови Кабінету Міністрів мали бути виведені з експлуатації ще до 2012 року. На жаль, частина таких пристроїв досі використовується, а нинішні умови ускладнюють їхню заміну. Внаслідок збройної агресії рф із багатьма споживачами тимчасово втрачено зв’язок. Просимо всіх перевірити клас свого лічильника. Відповідна інформація міститься у паспорті приладу або на його корпусі — цифра 2,5, обведена колом. Використавши будь-який доступний канал зв’язку, споживачі можуть звернутися до наших фахівців і погодити дату та час заміни», — зазначив Денис Кононець.