Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Харківська ОВА продовжує роботу з ветеранською спільнотою в громадах області

Харківська ОВА продовжує роботу з ветеранською спільнотою в громадах області

Харківська обласна військова адміністрація реалізує комплексну державну ветеранську політику на місцях. У фокусі уваги начальника ХОВА Олега Синєгубова перебуває питання своєчасної допомоги Захисникам і Захисницям України, а також членам їхніх родин.

В Лозівській міській об’єднаній територіальній громаді відбулося чергове виїзне засідання в межах акції «Допомога поряд». До зустрічі долучилися ветерани з усього Лозівського району, їхні родини, представники органів місцевого самоврядування, соціальних служб та фахівці з супроводу  ветеранів війни і демобілізованих осіб.

Наразі у Лозівському районі зареєстровані понад 3,5 тисяч ветеранів та їх рідних. В ході засідання учасники ознайомилися з заходами, що реалізуються в межах Комплексної програми підтримки Захисників і Захисниць України та членів їх сімей у Харківській області, а також відповідних програм, ухвалених міськими та селищними радами тергромад району. 

Учасники бойових дій підіймали питання щодо надання психологічної допомоги, в тому числі дітям з сімей захисників; спрощення порядку встановлення статусів учасника бойових дій, особи з інвалідністю чи члена сім'ї загиблого; довготривалої  відсутності у родин інформації про зниклих безвісти; створення ветеранського простору тощо.

«Реалізація ветеранської політики в регіоні та впровадження місцевих програм підтримки – у фокусі уваги начальника Харківської ОВА Олега Синєгубова. Робочі зустрічі з учасниками бойових дій та їх родинами необхідні для вдосконалення й розширення Комплексної Програми підтримки Захисників і Захисниць та членів їх сімей. Водночас, в ході таких засідань, сповіщаємо наших ветеранів про можливості програми і допомагаємо розв’язувати нагальні питання», - зазначила заступниця начальника Харківської ОВА Віта Ковальська. 

В ході зустрічі, ветерани отримали індивідуальні консультації, а також оформили необхідні звернення.