Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Як коректно взаємодіяти з ветеранами й ветеранками, які мають помітну інвалідність

Як коректно взаємодіяти з ветеранами й ветеранками, які мають помітну інвалідність

Серіал «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія» навчає коректній взаємодії з ветеранами й ветеранками, чинними військовими. Упродовж 11 серій ви дізнаєтеся про особливості комунікації в родині, колі друзів та просто в магазині, парку чи публічному місці, а також, що може вирізняти людину з бойовим досвідом, які в неї бувають стани та реакції. Найкращі українські експерти дають рекомендації, як допомогти ветеранам і ветеранкам, військовим звернутися по психологічну допомогу у разі потреби.

Як коректно взаємодіяти з ветеранами й ветеранками, які мають помітну інвалідність, розповідаємо в четвертій серії освітнього серіалу «Люди з досвідом війни. Гідність. Взаємодія». Його можна переглянути на платформі Дія.Освіта або на ютуб-каналі «Ти як?»

Поводитися так само, як і з будь-якою іншою людиною, – ось головний принцип спілкування. Особливі дії можуть знадобитися лише для того, щоб зробити час, проведений разом, більш зручним і комфортним для обох співрозмовників.

Якщо ветеран із порушеннями зору дозволив себе провести, достатньо підставити лікоть для опори, заздалегідь спитавши, з якого боку краще стати.

З військовим, який погано чує, варто говорити голосніше, але в жодному разі не кричати. І звертатися безпосередньо до людини, навіть якщо їй допомагає перекладач жестової мови.

А якщо незнайома чи малознайома людина пожартувала про свою інвалідність і вас це спантеличило, варто чесно сказати, що це було неочікувано і ви не знаєте, як реагувати.
 
Такий жарт може свідчити про те, що ветеран чи ветеранка бачить у вас людину, якій можна довіряти. А це дуже цінно.

Освітній серіал створено за ініціативи Мінцифри у межах тематичної хвилі «Досвід ветеранів вартий поваги» комунікаційної кампанії «Ти як?» Всеукраїнської програми ментального здоров’я — ініціативи першої леді Олени Зеленської за підтримки Координаційного центру з психічного здоров’я Кабінету Міністрів України, громадської організації «Безбар’єрність» та компанії Visa – учасниці спільноти «Бізнес без бар’єрів» для платформи «Дія.Освіта».