Жителів Харківщини просять своєчасно сплачувати за теплопостачання
У Департаменті ЖКГ та ПЕК ХОВА нагадують, що ремонтні бригади щодня відновлюють мережі області від наслідків обстрілів.
Однак для безперебійного теплопостачання також важливо, щоб споживачі сплачували за комунальні послуги.
«Робимо все для того, щоб у населених пунктах було теплопостачання. Адже внаслідок ведення бойових дій зазнали пошкоджень 169 об’єктів теплопостачання та 23,9 км теплових мереж. На цей час вже відновлено 51 об’єкт теплопостачання, у процесі відновлення – 90 об’єктів», – наголосили в Департаменті.
На сьогодні в Харківській області попри регулярні удари ворога теплове господарство підготували вже на 73,3%. Зокрема, готові до роботи 379 з 500 котелень, капітально відремонтовано 15 з 16 котлів. Роботи тривають.
«Погашення значного обсягу боргів населення за послуги з постачання теплової енергії до початку опалювального періоду 2022/2023 років є запорукою належного його проходження та виконання теплопостачальними підприємствами своїх зобов’язань», – наголосили в Департаменті житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу ХОВА.
Нагадаємо, що споживачі мають можливість оплачувати послуги за допомогою онлайн-сервісів (через особисті кабінети, мобільні застосунки, платіжні системи: «Ощад24», «Приват24», «МоноБанк» та ін.).
Кабінет Міністрів України постановою від 5 березня 2022 року № 206 «Деякі питання оплати житлово-комунальних послуг в період воєнного стану» заборонив нарахування та стягнення штрафів/пені за несвоєчасну або неповну оплату послуг ЖКГ населенням та заборонив припиняти надання послуг населенню у разі їх неоплати. Однак це не скасовує оплату за послуги ЖКГ на час дії режиму воєнного стану.