Олег Синєгубов дав доручення максимально привести у відповідність укриття міста та області
Питання облаштування укриттів і бомбосховищ у населених пунктах Харківської області розглянули під час апаратної наради, яка відбулася під керівництвом начальника ХОВА.
Олег Синєгубов підкреслив, що всі захисні споруди мають бути приведені до ладу.
«Разом із містом ми маємо чітко розуміти, скільки коштів, наприклад, потрібно, щоб облаштувати вбиральні, спальні місця на випадок необхідності в тих чи інших укриттях, зокрема і метрополітені. Це наше спільне завдання. Повний зріз ситуації щодо цього повинен бути зроблений і в районах», – зазначив керівник ОВА.
За даними директора Департаменту цивільного захисту ХОВА Івана Сокола, наразі на підконтрольних територіях фонд захисних споруд цивільного захисту становить 891 одиницю. При цьому готові та обмежено готові до використання за призначенням – 719 споруд, що становить 80,7%. Загальна місткість найпростіших укриттів та споруд подвійного призначення міста Харків складає близько 1 млн 880 тис. осіб.
По районам Харківської області для укриття населення підготовлено 348 найпростіших укриттів. Інша частина населення може ховатися у приватних підвалах та інших підземних інженерних спорудах, кількість яких становить понад 50 тис. одиниць.
«Загальна місткість найпростіших укриттів районів Харківської області становить 1 млн 112 тис. осіб. Ця кількість захисних споруд, зокрема найпростіших, дозволяє з великим запасом забезпечити укриття 100% населення, яке залишилось в області», – повідомив директор Департаменту.
Інформацію про місця для укриття населення можна отримати у м. Харкові – в консультативних пунктах на кожній дільниці комунального підприємства «Жилкомсервіс», на «гарячій лінії» служби порятунку «112» та на інтернет-ресурсах КП «Міський інформаційний центр».
У районах Харківської області – в консультативних пунктах районних комунальних служб та в приміщеннях сільських і селищних рад.
На сайті ХОВА розміщена інтерактивна карта розташування захисних споруд цивільного захисту Харківської області.