ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Сім громад Харківщини тепер мають нові можливості щодо отримання якісних адмінпослуг

17 грудня 2021 | 16:44

Коштом субвенції з держбюджету громади закупили робочі станції для оформлення та видачі паспортів та посвідчень водія.

Про це повідомили в Департаменті цифрової трансформації регіону ХОДА.

У межах бюджетної програми КПКВК № 2911050 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток мережі центрів надання адміністративних послуг» були відібрані 7 громад Харківської області: Ізюмська міська територіальна громада, Лозівська міська територіальна громада, Первомайська міська територіальна громада, Мереф’янська міська територіальна громада, Чугуївська міська територіальна громада, Нововодолазька селищна територіальна громада та Коломацька селищна територіальна громада.

За рахунок субвенції була здійснена закупівля 5 робочих станцій для оформлення та видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі ID-картки у Ізюмській міській територіальній громаді, Лозівській міській територіальній громаді, Первомайській міській територіальній громаді, Мереф’янській міській територіальній громаді та Коломацькій селищній територіальній громаді.

А також закупили 4 робочі станції для оформлення та видачі посвідчення водія і державної реєстрації транспортних засобів (програмно-апаратний комплекс) у Ізюмській міській територіальній громаді, Мереф’янській міській територіальній громаді, Чугуївській міській територіальній громаді та Нововодолазькій селищній територіальній громаді.

Нині все обладнання поставлено до вищезазначених Центрів надання адміністративних послуг.

 

Фото

Теги: громади цнап адміністративні послуги

Версія для друку Поділиться:


Вверх