Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Ремонт об’їзної дороги навколо Харкова: роботи за маршрутом Пісочин-П'ятихатки-Рогань-Безлюдівка виконано на 93%

Ремонт об’їзної дороги навколо Харкова: роботи за маршрутом Пісочин-П'ятихатки-Рогань-Безлюдівка виконано на 93%

Поточний середній ремонт доріг М-03 Київ-Харків-Довжанський та М-03-03 Під’їзд до аеропорту «Харків» виконують у межах Програми Президента України Володимира Зеленського «Велике будівництво».

У Службі автомобільних доріг зауважили, що загалом проєкт по відновленню об’їзної дороги за маршрутом: Пісочин-Пятихатки-Рогань-Безлюдівка було розраховано на 2 роки. Проте за 9 місяців ремонт виконано вже на 93%.

«У межах Програми Президента «Велике будівництво», за проєктом, у підсумку будемо мати повністю оновлене покриття, нові автомобільні знаки, нову розмітку і облаштовані узбіччя. Вартість проєкту – 1,8 млрд гривень», - повідомили в САД.

Так, протягом ремонтно-будівельного сезону дорожники працювали одразу на 3 ділянках:

  • М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 472+045 – км 493+400, від смт Пісочин до Фельдман Екопарку (виконання 90%);
  • М-03 Київ – Харків – Довжанський, км 493+900 – км 516+400, від Фельдман Екопарку до Роганського житлового масиву (виконання 94%);
  • M-03-03 Під′їзд до аеропорту «Харків», на ділянці км 0+000 — км 13+688, від Роганського житлового масиву до смт Безлюдівка (виконання 96%).

Загальна протяжність ділянок ремонту - майже 58 км, із них на 55,4 км вже влаштовано верхній шар. Крім цього, на ділянці в 0,86 км наступного року буде проведено капітальній ремонт, а на ділянці, що залишилась, розташовані 4 штучні споруди, які планується ремонтувати наступного року разом із дорожнім покриттям.

Нагадаємо, Харківська об’їзна дорога складається з відрізків 5 державних доріг загальною протяжністю 82,7 км: М-03 Київ — Харків — Довжанський, М-18 Харків — Сімферополь — Алушта — Ялта, Р-78 Харків — Зміїв — Балаклія — Гороховатка та 2 під’їзди до аеропорту «Харків» з боку Довжанського та Києва. Географічно ділянки ремонту охоплюють північно-західну, північну, північно-східну та південно-східні частини кільцевої дороги. Ремонт частини, що залишилася — перспектива майбутніх років.

«Останніми роками дорожнє покриття на автошляху перебуває у вкрай понівеченому стані через численні ями, напливи та колійність. Капітальний ремонт об’їзної дороги востаннє проводили перед Євро-2012», - додали в САД.