Чи якісні шкільні підручники: Державна служба якості освіти опублікувала звіт
Опитування щодо якості підручників провели з 30 квітня по 9 травня серед 8350 вчителів та 41516 батьків учнів з 25 регіонів України.
Рівний доступ до якісної середньої освіти є ключовою метою політики у всіх країнах. Підручники є одним з базових ресурсів в освітньому процесі. Тож якісні підручники та навчальні посібники повинні бути доступними для всіх учнів.
Державна служба якості освіти України опублікувала звіт за результатами моніторингу «Політика щодо підручників. Якість підручників та посібників Нової української школи».
Опитування провели фахівці державної служби з 30 квітня по 9 травня методом Computer assisted self-interviewing (CASI). Було опитано 8350 вчителів та 41516 батьків учнів з 25 регіонів України за допомогою випадкової вибірки.
В управлінні Державної служби якості освіти у Харківській області повідомили, що звіт спирається на інформацію, отриману у ході опитування вчителів та батьків учнів 1-3 класів, та факти, зафіксовані під час проведення 137-ми інституційних аудитів у школах (з них 9 – у Харківській області).
«Для успішного продовження реформи освіти та досягнення успіху учнями і вчителями питання якості підручників і навчальних посібників Нової української школи є критично важливими, – підкреслила начальниця управління Служби у Харківській області Світлана Вольянська. - Як і вчителі, підручники є найважливішим інструментом для навчання, головним джерелом інформації про навчальну програму для вчителя та читання - для учня. Особливого значення вони набувають під час дистанційного навчання. Звіт «Політика щодо підручників» містить не тільки огляд ключових питань щодо якості підручників і навчальних посібників для Нової української школи, а й пропонує способи, за допомогою яких можна змінити ситуацію на краще».