Запрацював онлайн-сервіс для подачі заявок від ОСББ на участь у програмі «Енергодім»
Нововведення дозволить спростити процедуру подачі документів, пришвидшить їх надходження до Фонду енергоефективності, а також істотно заощадить час заявника.
Послуга стала доступною з 2 серпня, наразі сервіс працює у тестовому режимі.
Заявку можна подати в персональному електронному кабінеті, попередньо зареєструвавшись на порталі.
Перед тим, як почати роботу в кабінеті, слід ознайомитися з інструкцією користувача, що містить детальний опис дій ОСББ для створення заявки на участь та на часткове відшкодування вартості попереднього енергоаудиту.
Як працювати з персональним електронним кабінетом?
Аби розпочати роботу з електронним кабінетом, заявнику необхідно:
- отримати кваліфікований електронний підпис (КЕП);
- перейти на онлайн-портал https://portal.energodim.org/;
- зареєструватися в електронному кабінеті з використанням КЕП;
- завантажити документи, необхідні для формування заявки, використовуючи підказки в електронному кабінеті.
Перед подачею заявки на участь важливо зібрати необхідні для цього скан-копії документів у форматі pdf. Зокрема, скан-копію паспорта голови правління, довідку від банку-партнера Фонду, скан-копію витягу з протоколу загальних зборів ОСББ тощо. Повний перелік документів зазначений у додатку 6 Порядку дій учасників програми «Енергодім».