Дорожники заасфальтували перехрестя траси Київ - Харків - Довжанський та Салтівського шосе
У межах Програми Володимира Зеленського «Велике будівництво» на окружній дорозі відфрезеровано 50,7 км старого шару покриття.
У Службі автомобільних доріг у Харківській області зазначили, що вже заасфальтовано 49,2 км дорожнього покриття у вирівнювальному шарі з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші та 27,3 км - у верхньому шарі з щебенево-мастикового асфальтобетону.
Крім цього, для ув’язки дорожнього полотна між шарами асфальтобетону дорожники влаштовують композитну арматуру, вже готово 28,1 тис. кв.м.
Загалом ремонтні роботи ведуться на 58 кілометрах за маршрутом «Пісочин – П'ятихатки – Рогань – Безлюдівка».
«Цими вихідними у нічний час верхнім шаром з ЩМА заасфальтували перехрестя дороги Київ – Харків – Довжанський та Салтівського шосе (виїзд через 602 мікрорайон)», - повідомили в САД.
Наразі на ділянці дороги М-03, яка входить до складу окружної, тривають роботи з влаштування фінішного верхнього шару з щебенево-мастикового асфальтобетону біля повороту на смт Кулиничі. Бортовий камінь встановлюють біля виїзду 602 мікрорайону, а на км575 влаштовують перехідно-швидкісну смугу руху (примикання до мікрорайону Залютине).
Також на ділянці дороги М-03-03 «Під′їзд до аеропорту "Харків"» продовжуються роботи з влаштування верхнього шару на ділянці дороги біля Роганського житлового масиву, крім цього, підрядники влаштовують перехідно-швидкісні смуги на ділянці розташування виїзду з міського сміттєзвалища.
«У місцях проведення робіт рух автотранспорту організовано однією половиною проїзної частини у реверсному режимі. Перепрошуємо за незручності і просимо поставитися до цієї ситуації з розумінням», - розповіли в САД.
Нагадаємо, Харківська окружна дорога складається з відрізків 5 державних доріг загальною протяжністю 82 км:
- М-03 «Київ – Харків – Довжанський»,
- М-18 «Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта»,
- Р-78 «Харків – Зміїв – Балаклія – Гороховатка»,
- 2 під’їзди до аеропорту «Харків» з боку Довжанського та Києва.
Довідка. Географічно ділянки ремонту охоплюють північно-західну, північну, північно-східну та південно-східні частини окружної дороги. Ремонт частини, що залишилася, – перспектива майбутніх років.