Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Клієнт фінустанови має знати свої права

Клієнт фінустанови має знати свої права

Є потреба оформити депозит, кредит, платіжну картку або відкрити рахунок?

Постався серйозно до вибору фінансової установи, де плануєш обслуговуватися. 

Коли ти обираєш смартфон, то детально вивчаєш всі його технічні характеристики? Так і тут, потрібно уважно вивчити пропозиції кількох фінустанов та обрати найкращу!

Як це можна зробити?

Зайди на вебсайти фінустанов та почитай детальні умови фінансової послуги, яка тобі потрібна.

Наприклад, якщо тебе цікавить кредит, з’ясуй повну процентну ставку, усі додаткові платежі та комісії, штрафи за прострочення платежу, графік погашення кредиту тощо.

За пропозиціями, які тебе зацікавили найбільше, попроси у фінустанов примірники договорів. 

Пам’ятай, ти маєш право отримати такий примірник для детального вивчення. Знай, що підписуєш.

Якщо ти ставиш свій підпис на документі, ти береш на себе зобов’язання, які повинен виконувати.

Читай прискіпливо, став питання працівнику фінустанови, якщо щось не зрозуміло.

Обери для себе найкращу пропозицію, а вже потім підписуй договір.

Якщо фінансова установа відмовляється надати примірник договору для детального вивчення і погоджується надати його лише для підписання, це – порушення твоїх прав. 

Перше, що потрібно зробити, це звернутися до керівництва цієї фінансової установи. Якщо не подіяло, звертайся до НБУ.

Як можна звернутися до НБУ:

- написати до чат-боту «НБУ Контактний центр» в месенджерах (вайбері або телеграмі);  

- зателефонувати до контакт-центру – 0 800 505 240; 

- заповнити онлайн-форму для звернень на сайті НБУ.

Більше інформації читай на #ЗнайСвоїПрава.