Відновлено роботу електронного сервісу для подання документів на субсидію
Доопрацьоване програмне забезпечення сервісу «Система попередньої реєстрації документів для призначення житлової субсидії» розпочало роботу у штатному режимі з 25 травня.
Це зроблено у зв’язку зі змінами в Програмі житлових субсидій та затвердженням нових форм заяви і декларації для оформлення житлової субсидії, інформують у Мінсоцполітики.
У міністерстві нагадують, що звернутися за оформленням житлової субсидії можна у будь-який зручний спосіб:
- через уповноважених осіб територіальних громад (у тому числі старости) та ЦНАПи;
- безпосередньо до структурних підрозділів з питань соціального захисту населення райдержадміністрацій, виконавчих органів міських рад;
- заповнені бланки можна надіслати поштою на адресу органу соціального захисту населення;
- через електронний сервіс, який розміщено на офіційному вебсайті Мінсоцполітики у розділі «Е-СЕРВІСИ» - «ЖИТЛОВІ СУБСИДІЇ».
Органам соціального захисту населення доручено забезпечити вчасне опрацювання поданих з використанням електронного сервісу документів відповідно до вимог порядку надання житлових субсидій.
Відповідно до прийнятого урядом рішення призначення житлової субсидії на наступний період домогосподарствам, які отримували житлову субсидію в опалювальному сезоні 2020-2021 років, буде проводитися без звернень громадян (автоматично, шляхом самостійного отримання інформації органами соціального захисту населення з відповідних реєстрів та органів), крім домогосподарств, яким житлова субсидія:
- надавалася у грошовій безготівковій формі;
- була призначена за фактичним місцем проживання осіб (орендарі житлових приміщень; внутрішньо переміщені особи тощо);
- була призначена без урахування окремих осіб з-поміж зареєстрованих у житловому приміщенні, які не проживають за місцем реєстрації (дітей, онуків, інших осіб, які зареєстровані, але за адресою призначення субсидії не проживають).