З’явився новий чат-бот для цілодобової консультативної підтримки громадян
Його створили Міністерство закордонних справ України у співпраці з українськими ІТ-спеціалістами.
Міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба представив бета-версію нового цифрового продукту МЗС, завдяки якому сотні тисяч громадян уже можуть цілодобово та з будь-якої точки світу всього у кілька кліків отримати необхідну інформацію з консульських питань.
«Масштабна цифровізація у МЗС входить до моїх пріоритетів на посаді Міністра закордонних справ. Ми вже досягли відчутного прогресу у перетворенні МЗС на сучасне, цифрове відомство, яке працює в інтересах громадян, держави та бізнесу. І сьогодні презентуємо новий цифровий продукт: чат-бот МЗС України», – зазначив він.
Дмитро Кулеба розповів, що бета-версія чат-боту вже доступна у месенджері Telegram: @Mfa_support_bot, і планується його розміщення і на інших платформах. Новий цифровий інструмент наразі передусім розрахований для допомоги громадянам України, які мешкають чи подорожують за кордоном. У ньому, серед іншого, можна знайти:
- як знайти консульство і потрапити на прийом;
- як оформити паспорт, посвідчення особи на повернення в Україну;
- як стати на консульський облік;
- як вчинити нотаріальні дії та засвідчити документи;
- як проголосувати на виборах за межами України;
- що робити у разі надзвичайних ситуацій;
- низка інших консульських питань.
Пропозиції та зауваження щодо роботи чат-боту можна надсилати на електронну адресу support_bot@mfa.gov.ua.