Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

На Харківщині працюють телефони «гарячих» ліній щодо питань, пов'язаних з COVID-19

На Харківщині працюють телефони «гарячих» ліній щодо питань, пов'язаних з COVID-19

Жителі області цікавляться симптомами хвороби, вільними ліжками в лікарнях та місцями, де можна отримати щеплення від COVID-19.

Під час брифінгу 26 квітня заступник голови Харківської ОДА Михайло Черняк проінформував про роботу низки телефонних «гарячих» ліній, де громадяни можуть отримати фахові відповіді лікарів щодо питань, пов’язаних з коронавірусною хворобою.

«У нас працює декілька «гарячих» ліній. Зокрема, такі лінії є на базі центру екстреної медичної допомоги та обласної клінічної інфекційної лікарні – цілодобово. Я прошу всіх пацієнтів: якщо є якісь незрозумілі або нерозв'язані питання, звертатися на ці «гарячі» лінії», – наголосив Михайло Черняк.

«У середньому на день до нас звертаються 10-12 жителів міста. Кількість цих звернень останніми днями збільшується. Люди цікавляться, де можна зробити щеплення, а також вільними місцями в нашому закладі. Також питають щодо клінічних проявів самого захворювання, як необхідно поводитися хворому і які лікарські препарати необхідно призначати. На всі запитання відповідає черговий лікар – інфекціоніст», – повідомив директор Харківської обласної клінічної інфекційної лікарні Павло Нартов.

За словами директора Центру екстреної меддопомоги та медицини катастроф Віктора Забашти, на номер «гарячої» лінії у їхньому закладі вже звернулося 1611 громадян. Крім питань щодо лікування хвороби, громадяни часто вказують на порушення карантинного режиму в місті та області.

З питаннями щодо COVID-19 жителі області можуть звертатися за наступними номерами:

«гаряча» лінія КНП ХОР «Обласний центр громадського здоров’я»: 705-31-52;

«гаряча» лінія на базі КНП ХОР «Обласна інфекційна клінічна лікарня»: 97-50-37;

«гаряча» лінія на базі КНП ХОР «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф»: 712-45-00.