Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

«Електроважмаш» зможе взяти участь в оновленні рухомого складу «Укрзалізниці»

«Електроважмаш» зможе взяти участь в оновленні рухомого складу «Укрзалізниці»

Про це повідомили в Управлінні розвитку промисловості Харківської обласної державної адміністрації.

Завод отримав відповідний атестат акредитації строком на один рік на право технічного обслуговування та ремонту тягового електрообладнання рухомого складу «Укрзалізниці». Документ виданий Філією «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» («НДКТІ») АТ «Укрзалізниця».

За інформацією Управління розвитку промисловості Харківської ОДА, в березні 2021 року комісія Науково-дослідного та конструкторсько-технологічного інституту залізничного транспорту відвідала підприємство й перевірила виробництво на можливість виконання ремонту тягового електрообладнання в обсязі КР-1 і КР-2. Крім того, представники філії перевірили технологічну та конструкторську документацію.

«Наявність атестата підтверджує можливість «Електроважмашу» здійснювати на високому рівні ремонтні роботи та технічне обслуговування тягового електрообладнання рухомого складу «Укрзалізниці». Документ дає право заводу брати участь у тендерах компанії. Атестат поширюється на номенклатуру виробництва «Електроважмашу». За умови налагодження взаємовигідного партнерства ми плануємо розглянути можливість виконання ремонтів номенклатури сторонніх виробників», - зазначив в.о. генерального директора ДП «Завод «Електроважмаш» Віктор Бусько.

На сьогодні інвентарний парк локомотивів «УЗ» становить майже 3600 од., з яких тепловозів - 1961 од., електровозів - 1628 од. Рухомий склад компанії зношений на понад 90%, тому компанія планує інвестувати в його оновлення 10 млрд грн. Тож партнерство «Електроважмашу» та «Укрзалізниці» має широкі перспективи.

Довідка. Акціонерне товариство «Українська залізниця» - національний перевізник вантажів та пасажирів. Наразі компанія забезпечує 82% вантажних і майже 50% пасажирських перевезень. За обсягами вантажних перевезень Українська залізниця посідає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись лише залізницям Росії, Китаю та Індії.

Філія «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту» АТ «Укрзалізниця» є головною науково-технічною організацією інженерно-технічного забезпечення роботи залізничної галузі.