Як користуватися цифровими паспортами в «Дії»? Роз’яснення Мінцифри
З 23 серпня кожна організація прийматиме цифрові паспорти в «Дії». Відтепер вони на рівні закону мають таку ж юридичну силу, як і їхні пластикові чи паперові аналоги.
У Міністерстві цифрової трансформації підготували покрокову інструкцію, як користуватися електронним паспортом у «Дії».
Як перевірити дійсність цифрових паспортів за допомогою застосунку «Дія»?
Документи в застосунку запроваджуються за принципом people-to-people. Тобто кожен може самостійно перевірити дійсність цифрового документа. У застосунку є зчитувач, яким можна просканувати QR-код іншого користувача «Дії».
- натисніть на іконку зчитувача у правому верхньому кутку;
- наведіть камеру смартфона на QR - паспорт перевіриться автоматично;
- застосунок сповістить вас про результат перевірки.
Переконайтесь, що ви підключені до інтернету, інакше коди для перевірки не згенеруються.
Як підтвердити свою особу за допомогою сканувального пристрою?
- пред’явіть цифровий паспорт з фото у «Дії»;
- натисніть на нього, щоб побачити QR/штрихкод;
- коди можна зчитати сканером чи планшетом.
При підтвердженні особи з «Дією» ваші персональні дані не передаються.
Верифікація документів уже працює у бізнесі та державних установах, які під’єднались до «Дії».
Як поділитися копією паспорта в «Дії»?
- відкрийте паспорт у «Дії»;
- натисніть на нього, щоб з'явився зворотний бік зі QR/штрихкодами;
- надайте штрихкод менеджеру для сканування;
- ви побачите сповіщення про підтвердження запиту, підтвердить його;
- «Дія» сформує цифрову копію паспорта з е-підписом «Дії» та передасть до системи запитувача.
Паспорти-книжечки зразка 1994 року та небіометричні закордонні паспорти не відбиваються в «Дії», й ви не можете ділитися їхніми копіями. Але ви можете оформити ID-картку незалежно від місця реєстрації.
Чи потрібно завантажувати документи у застосунок «Дія»?
Ні. Вони автоматично підтягуються з реєстрів.
Де можна скористатися цифровим паспортом уже зараз?
За допомогою оновленого застосунку «Дія 2.0» українці можуть отримувати доступ до своїх цифрових документів у потрібних життєвих ситуаціях у декілька кліків – при отриманні відправлення на пошті, адміністративних, фінансових, банківських послуг тощо.