Створено брендбук ювілейного 150-го року від дня народження Лесі Українки
Готові віжуали, шрифти та кольори може використовувати кожен охочий для створення матеріалів з нагоди 150-річчя від дня народження мисткині.
Брендинг до дня народження Лесі Українки створили Міністерство культури та інформаційної політики разом з агенцією Postmen. Офіційний брендбук представляє логотип, бренд-систему, шрифти, кольорові та графічні рішення, що супроводжуватимуть весь ювілейний рік Лесі Українки.
«Міністерство культури та інформаційної політики запрошує креативні індустрії, українських виробників, громадські та культурні кола активно використовувати айдентику «Леся Українка: 150 імен», у тому числі для створення ексклюзивних та лімітованих продуктів, брендованих сервісів чи інших рішень, - говорять на Урядовому порталі. - А кожний українець може застосувати запропоновані продукти у власних профілях в соціальних мережах та урізноманітнити особисті чи групові сторінки, включно з рамками у фейсбуці та оригінальними масками в інстаграмі (стежте за оновленнями на офіційній сторінці).
За посиланням - абсолютно безкоштовно можна завантажити необхідні візуальні матеріали, щоб на базі них створити власні ілюстрації, проєкти та продукти.
Нагадаємо, 29 січня Президент України Володимир Зеленський підписав указ про відзначення 150-річчя від дня народження видатної української письменниці, громадської діячки Лесі Українки.
Протягом 2021 року під егідою Міністерства культури та інформаційної політики й Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти відбудеться серія заходів з нагоди 150-річного ювілею Лесі Українки.
25 лютого, у день народження Лесі Українки, відбудеться офіційне відкриття масштабного мистецького проєкту «Леся Українка: 150 імен» в Українському домі (вул. Хрещатик, 2). Подію можна буде відвідати 25 лютого за запрошеннями, а з 26 лютого до 8 березня вхід - безкоштовний.
#ЛесяУкраїнка150імен #ЛесяУкраїнка150років #ЛесяУкраїнкабрендинг
За додатковою інформацією та коментарями пропонуємо звертатись до менеджера з комунікацій Єлизавети Заремби: [email protected].