Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

В області обговорили якість програм для здобувачів фахової передвищої освіти

В області обговорили якість програм для здобувачів фахової передвищої освіти

21 січня у круглому столі онлайн взяли участь представники Управління Державної служби якості освіти у Харківській області та Департаменту науки і освіти Харківської ОДА.

Також на захід були запрошені директори закладів фахової передвищої освіти регіону.

Під час засідання обговорили питання організації та змісту проведення акредитаційної експертизи освітньо-професійних програм, оцінювання їх якості та якості освітньої діяльності за цими програмами.

Круглий стіл пройшов у межах розпочатого Державною службою якості освіти України громадського обговорення проєкту Положення про акредитацію освітньо-професійних програм, за якими здійснюється підготовка здобувачів фахової передвищої освіти.

Положення визначає основні засади та порядок проведення акредитації освітньо-професійних програм як інструменту зовнішнього забезпечення якості фахової передвищої освіти в Україні.

Акредитація має на меті встановлення відповідності якості освітньо-професійної програми та освітньої діяльності за цією програмою відповідним вимогам та критеріям, посилення довіри до фахової передвищої освіти та сприяння інтеграції закладів освіти до Європейського освітнього простору.

«Запрошуємо роботодавців, громадськість, усі зацікавлені сторони до співпраці та відкритого діалогу щодо забезпечення якості фахової передвищої освіти в Україні», - закликають у Державній службі якості освіти.

Зауваження та пропозиції до проєкту Положення у вигляді порівняльної таблиці можна надсилати до 10 лютого 2021 року на e-mail: [email protected] (Наталія Вітранюк, заступниця директора департаменту контролю у сфері вищої, фахової передвищої освіти і освіти дорослих-начальник відділу контролю за наданням фахової передвищої освіти Державної служби якості освіти України, тел. (044)  236-33-58).

Довідка. У 2020-2021 році у Харківській області функціонують 44 заклади фахової передвищої освіти державної, комунальної та приватної форм власності.