Залізничні квитки тепер можна купити у Viber та Telegram
Також тут можна замовити харчування під час поїздки, подивитись розклад руху, інформацію про прибуття або запізнення потяга, номер колії тощо.
Про це повідомив Міністр інфраструктури Владислав Криклій.
«Сьогодні «Укрзалізниця» вперше стартує з власним чат-ботом, який не лише надає довідкову інформацію та зворотний зв’язок, а й наділений функціями продажу чи повернення квитків, замовлення харчування та інших додаткових опцій», - зазначив очільник міністерства.
Чат-бот УЗ розмовляє трьома мовами: українською, англійською та російською.
Владислав Криклій пояснив, що оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Наразі в чат-боті доступні для замовлення квитки на швидкісні поїзди Інтерсіті+ та їхній розклад.
Протестувати роботу сервісу можна за посиланнями: https://vb.me/ukr_railway або https://t.me/Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot.