З 14 грудня роботодавці зможуть отримувати грошову допомогу від держави
Для цього до 21 грудня необхідно звернутися до центру зайнятості за своїм місцем перебування та надати необхідні документи.
Роботодавці, які скоротили або можуть скоротити робочий час працівників через карантинні обмеження, можуть подати заяву на отримання одноразової матеріальної допомоги. До пакета документів, які необхідно надати до центру зайнятості, мають входити:
- заява за формою, визначеною додатком 1 до Порядку надання одноразової матеріальної допомоги суб’єктам господарювання, які вимушено скоротили або можуть скоротити тривалість робочого часу найманих працівників через карантинні заходи;
- копія наказу про скорочення або можливе скорочення передбаченої законодавством тривалості робочого часу у період дії обмежувальних протиепідемічних заходів;
- копія відомості про найманих працівників за формою, визначеною додатком 2 до Порядку.
Надати документи можна безпосередньо до центру зайнятості або дистанційно у сканованому вигляді на електронну адресу відповідного центру зайнятості. До 22 грудня центр зайнятості розгляне документи та прийме рішення щодо виплат.
На Урядовому порталі зазначають, що роботодавці зобов’язані виплатити матеріальну допомогу на рахунок працівника не пізніше наступного робочого дня після надходження коштів.
При цьому матеріальна допомога не надається суб'єктам господарювання, які зареєстровані менш як три місяці або перебувають у стані припинення чи банкрутства. Також виплати не здійснюються підприємцям, які отримують допомогу з часткового безробіття.
Обмеження щодо участі в програмі є і для найманих працівників. Так, матеріальна допомога не надається робітникам, які працюють у роботодавця за сумісництвом або за яких на дату звернення роботодавцем сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування менше ніж за усі місяці III кварталу 2020 року.
Докладніше з Порядком, а також з покроковою інструкцією можна ознайомитись на сайті Державного центру зайнятості.