На Харківщині запроваджують систему інституційного аудиту закладів загальної середньої освіти
23 листопада управління Державної служби якості освіти у Харківській області розпочало пілотний інституційний аудит Пісочинського ліцею «Мобіль».
Аудит відбувається за очно-дистанційною формою, з урахуванням карантинних обмежень.
«Метою проведення інституційного аудиту є оцінювання якості освітньої діяльності та вироблення рекомендацій засновнику та закладу освіти щодо вдосконалення внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також приведення освітнього та управлінського процесів у відповідність до вимог законодавства. Ключове завдання аудиту – надання школі обґрунтованих рекомендацій щодо шляхів його ефективного розвитку й досягнення найвищої якості освіти», - розповіли в управлінні Державної служби якості освіти у Харківській області.
Оцінювання освітніх і управлінських процесів школи та внутрішньої системи забезпечення якості освіти здійснюється за чотирма напрямами: освітнє середовище закладу освіти, система оцінювання здобувачів освіти, педагогічна діяльність, управлінські процеси. Особлива увага приділяється вивченню створеного в школі освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації, інклюзивного, розвивального, мотивуючого до навчання освітнього простору, прийняття управлінських рішень на основі конструктивної співпраці учасників освітнього процесу, взаємодії закладу освіти з місцевою громадою.
Начальник управління Світлана Вольянська зазначила, що за підсумками інституційного аудиту школа та її засновник отримують висновок про якість освітньої й управлінської діяльності, з яким зможе ознайомитись кожен учасник освітнього процесу на веб-сайтах закладу освіти та його засновника. Це сприятиме зростанню довіри суспільства до освіти і до школи зокрема.