Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

В області почав працювати перший пересувний ваговий комплекс, який перевірятиме важковаговий транспорт

В області почав працювати перший пересувний ваговий комплекс, який перевірятиме важковаговий транспорт

Наразі комплекс працює в Пісочині, але надалі цей та інші комплекси розміщуватимуть у різних районах, щоб контролювати дотримання правил на всіх дорогах області.

З роботою установки 4 вересня ознайомився голова ХОДА Олексій Кучер. Він зауважив, що такі комплекси мали з’явитися на Харківщині раніше, але цього не сталося через неналежне виконання своїх обов’язків попереднім керівником обласного управління «Укртрансбезпеки».

«Я з початку роботи на посаді голови ХОДА спрямовував відповідні листи для того, щоб зняли Шатохіна. Він не виконував своїх обов’язків, кривдив наші дороги та руйнував авторитет Харківської області. У нас упродовж тривалого часу були відсутні вагові комплекси, а це пряма його відповідальність. Незаконні перевізники – це теж пряма його відповідальність», - наголосив голова ХОДА.

Новий керівник обласного управління «Укртрансбезпеки» Олександр Гринюк повідомив Олексію Кучеру, що на наступному тижні регіон отримає ще один пересувний ваговий комплекс. Вони функціонуватимуть у цілодобовому режимі. На них працюють інспектори «Укртрансбезпеки», які зважують транспорт, та представники Національної поліції, котрі контролюють дотримання правил дорожнього руху в частині навантаження.

«Ми отримали два комплекси від «Укртрансбезпеки». Якщо в області в цілодобовому режимі будуть працювати 3-4 такі пересувні або стаціонарні комплекси, то дороги Харківщини будуть збережені. Тому в мене буде таке прохання – розглянути можливість закупівлі стаціонарних вагових комплексів на обласному рівні», - звернувся Олександр Гринюк до керівника обласної адміністрації.

Олексій Кучер зазначив, що найближчим часом буде створено відповідну робочу групу, яка визначить місця, де такі комплекси найбільш необхідні.

«Зараз першочергове завдання - забезпечити область вагами, щоб ми мали можливість виявляти порушників та контролювати дотримання вимог щодо навантаження», - наголосив голова ХОДА.

За словами Олександра Гринюка, найбільше порушують правила навантаження перевізники зернових, а також інших сипучих вантажів та бочки, які перевозять мастило, бензин.

«Наша головна задача – не збирати штрафи, а зберегти дороги. Адже перевантаження влітку, за температури понад 28 градусів - дуже велика проблема. Навіть нові дороги не будуть витримувати», - зазначив в.о начальника обласного управління «Укртрансбезпеки».

Теги