ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

В області запрацює перша волонтерська «гаряча лінія» про COVID-19

31 березня 2020 | 15:00

Ця ініціатива допоможе громадянам отримати відповіді на найпоширеніші питання про інфекцію та запобіжні заходи.

Реалізацію масштабного проєкту обговорили 31 березня під час зустрічі заступника голови ХОДА Євгенія Грицькова з ініціативною групою представників громадських організацій, волонтерів та благодійних фондів.

«Ми організовуємо роботу обласного штабу, в який будуть входити представники громадськості та представники влади районів Харківської області. Штаб буде на зв'язку з представником ради волонтерів при Міністерстві охорони здоров'я України», - сказав Євгеній Грицьков.

За його інформацією, найближчим часом у рамках роботи штабу планується запустити роботу колл-центру.

Як розповів керівник Благодійного фонду «Харків з тобою» і Центру допомоги «Стоп COVID-19» Андрій Шейнин, «гаряча лінія» буде працювати в режимі 24/7 - аж до того моменту, коли мине небезпека, пов'язана з поширенням вірусної інфекції.

«Зараз ведуться технічні роботи з підключення, формуються типові питання. Завтра буде навчання операторів і завтра-післязавтра ми почнемо роботу, - сказав Андрій Шейнин. - Спочатку нам дали 20 телефонних ліній, але ця кількість може бути збільшена. У нас відкрита реєстрація волонтерів, на поточний момент записалося 80 осіб».

Колл-центр працюватиме за кількома напрямками. Перше з них - інформування. Волонтери будуть доносити до людей інформацію Міністерства охорони здоров'я: рекомендації, як поводитися при виявленні температури або інших симптомів ГРВІ. Також тим, хто звертатиметься, надаватимуть інформацію про порядок госпіталізації, здачі тестів на COVID-19 тощо.

«Другий напрямок роботи - це якщо у людини немає можливості вийти на вулицю чи вона не має коштів, ми розповідаємо, куди звернутися. Це або наші волонтери, або територіальні органи соцзахисту, ДСНС, поліція», - пояснив Андрій Шейнин.

За словами заступника голови ХОДА, оператори колл-центру отримають всю необхідну інформацію для максимально ефективної роботи.

«Якщо оператор не зможе дати відповідь на питання, у нього обов'язково будуть контакти - з ким зв'язатися з цього питання, щоб дати максимально грамотну відповідь, або ж просто переспрямує звернення до вузького спеціаліста», - сказав Євгеній Грицьков.

Фото

Теги: гаряча лінія грицьков волонтери

Версія для друку Поділиться:


Вверх