На пошкодженому шляхопроводі на об’їзній дорозі проводять монтажні роботи
На споруді виконали першочергові заходи, які гарантують безпеку: встановлені підпірні стійки, які убезпечують міст від можливих подальших пошкоджень.
Частину конструкції підготували до демонтажу.
10 вересня ремонтним бригадам дорожників доставлять мостові інженерні конструкції, які будуть встановлювати під опорами шляхопроводу.
«9 вересня в Державному агентстві автомобільних доріг відбулася нарада, присвячена питанню оперативного відновлення шляхопроводу. Було затверджено план виконання робіт», - розповів заступник начальника з розвитку доріг Служби автомобільних доріг у Харківській області Сергій Пляка.
План відновлення шляхопроводу передбачає підсилення прогонових будов за допомогою тимчасових конструкцій, демонтаж балок у третьому пошкодженому прольоті, демонтаж і відновлення ригелю та підсилення конструкції третьої опори, влаштування нових прогонових будов у третьому прольоті, відновлення та посилення ригелю другої опори, влаштування плити проїзної частини та асфальтобетонного покриття в третьому прольоті, ремонт тротуарів.
Роботи планують завершити до початку зими.
Після цього рух буде відкрито з обмеженням вантажопідйомності до 20 тонн.
Паралельно з проведенням відновлювальних робіт Служба автомобільних доріг готує документацію на повну реконструкцію моста.
На даний час автомобільний рух на ділянці, де знаходиться аварійний шляхопровід, закрито. Об’їзд здійснюється за наступними напрямками:
- на автомобільній дорозі М-18 (Харків – Сімферополь – Алушта – Ялта): смт. Високий, с. Жихор, Безлюдівське шосе, Кільцева дорога;
- на автомобільній дорозі М-03 (Київ – Харків – Довжанський): смт. Пісочин, авторинок «Лоск», Кільцева дорога.
Нагадаємо, одразу після пошкодження шляхопроводу, що знаходиться на балансі САД, була створена обласна комісія під керівництвом заступника голови ХОДА. Для гарантування безпеки на об’єкті встановили пости чергування, блоки, світлоелементи. Ділянку шляхопроводу обстежила спеціалізована комісія за участі керівників та головних інженерів трьох державних підприємств, які мають відповідні сертифікати для проведення таких досліджень. До першочергових робіт на об’єкті дорожники приступили одразу після проведення обстеження.