Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Про територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг міста Харкова

11.11.2013 у кожному районі міста Харкова розпочали роботу територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг м. Харкова. Для зручності мешканців міста підрозділи Центру розміщуються на перших поверхах адміністрацій районів Харківської міської ради.
У територіальних підрозділах Центру надання адміністративних послуг м. Харкова надається близько 120 адміністративних послуг.
Серед популярних послуг, за якими можна звернутися в територіальні підрозділи Центру, є:
видача паспорта громадянина України;
отримання довідки з державного земельного кадастру;
реєстрація фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб;
приватизація житла;
взяття на квартирний облік;
визнання громадян наймачами житлової площі;
внесення змін в договір найму;
видача посвідчень багатодітної сім'ї;
видача посвідчень ветерана праці, ветерана війни, дитини війни.
Крім того, у кожному підрозділі надаються консультації представниками суб'єктів надання адміністративних послуг, у тому числі міграційної та реєстраційної служб, держземагентства.
Територіальні підрозділи Центру надання адміністративних послуг м. Харкова забезпечують щоденний прийом громадян, зручне та оперативне отримання адміністративних послуг фізичними та юридичними особами, максимальне спрощення організації і технологій їх виконання, відкритість і прозорість умов при розгляді звернень фізичних і юридичних осіб.
Інформація про поштові адреси та графік роботи знаходиться на офіційному сайті Центру надання адміністративних послуг м. Харкова: dozvil.kh.ua
З метою забезпечення зручного доступу населення до адміністративних послуг, просимо Вас інформувати населення про можливість одержання адміністративних послуг, які надаються Вашим департаментом не тільки через Центр надання адміністративних послуг м. Харкова, але й через його територіальні підрозділи.

 

Директор Департаменту С.В. Авершин