Харківська обласна державна адміністрація

ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА
ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Довідка про роботу із зверненнями громадян у 2 кварталі 2011 року

08 липня 2011 | 00:00

За звітний період до облдержадміністрації надійшло 2338 звернень, що на 14,3 % більше аналогічного періоду минулого року.
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань - 98,7 %, 1,2 % - скарги, 0,1 % - пропозиції.
На 16 % зменшилася кількість колективних звернень (абсолютна кількість складає 185 звернень).
Застосовується Класифікатор звернень громадян на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858.
По зверненнях, що надійшли до облдержадміністрації протягом кварталу, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення. 2,4 % порушених питань вирішено позитивно, по 44,1 % надані роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 17,7 % звернень, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», надіслано за належністю, 0,6 % повернено заявникам відповідно до ст. 5 зазначеного закону, 4 звернення не підлягає розгляду згідно зі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», 35,1 % - у стадії розгляду та остаточного вирішення.
Усього в листах порушено 2578 різноманітних питань, що на 15 % більше відповідного періоду минулого року.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем соціально незахищених категорій громадян: ветеранів війни та праці, інвалідів, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.
За звітний період надано матеріальну допомогу 36 громадянам на суму понад 210 тис. грн.
Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», розглядаються особисто головою обласної державної адміністрації. Забезпечено проведення першочергового особистого прийому громадян зазначених категорій.
Актуальними залишаються питання:
- соціального захисту (27 %) – надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, здійснення виплат і контролю за призначенням пенсій, надання санаторно-курортних путівок;
- комунального господарства (18,7 %) – звернення щодо забезпечення належного водопостачання, водовідведення, впорядкування доріг, прибудинкових територій, ремонту будинків, під’їздів. Слід зауважити, що вирішення більшості питань житлово-комунального господарства відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування;
- охорони здоров’я (13,2 %) - оперативне лікування, протезування;
- аграрної політики та земельних відносин (9,7 %) – отримання земельного паю, державного акту на землю, роз’яснення щодо питань оренди землі, приватизація земельної ділянки;
- житлової політики (4,4 %);
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (5,7%).
Вживалися заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За звітний період порушення терміну розгляду звернень відсутні.
Відповідно до затверджених графіків здійснювався особистий прийом громадян керівництвом облдержадміністрації, у тому числі виїзні прийоми за місцем проживання заявників. За звітний період на особистому прийомі керівництвом облдержадміністрації прийнято 407 громадян (збільшення на 48 % порівняно з аналогічним періодом 2010 року), а також 500 громадян – працівниками приймальні облдержадміністрації (збільшення на 15 %).
Створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.
Головою облдержадміністрації затверджений графік вивчення роботи структурних підрозділів обласної державної адміністрації, апаратів районних державних адміністрацій та перевірок виконання виконавчими органами міських рад обласного значення делегованих повноважень органів виконавчої влади.
За звітний період 2011 року проведено 24 перевірки, у т.ч. 11 – у райдержадміністраціях, 13 – у структурних підрозділах облдержадміністрації (згідно з графіком).
У рамках днів контролю щомісяця проводилися виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівництвом області райдержадміністраціям за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли з органів влади вищого рівня.
Протягом кварталу проведено два засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації. У порядку денному розглянуто два звернення громадян, у тому числі одне, що надійшли з органу влади вищого рівня. Крім того, заслухані питання щодо стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації – управлінні капітального будівництва та Головному управлінні агропромислового розвитку.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898 «Про взаємодію органів виконавчої влади та державної установи «Соціальний контактний центр», розпорядження голови обласної державної адміністрації від 17 вересня 2009 року № 509 «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію» відділом роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації здійснюється опрацювання зазначених звернень.
Протягом 2 кварталу поточного року до облдержадміністрації надіслано на розгляд 977 таких звернень.
Продовжується співпраця облдержадміністрації із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи зі зверненнями громадян.
Керівництвом облдержадміністрації проводилися «прямі телефонні лінії» в редакціях обласних газет «Слобідський край», «Время регионов Харьковщины», виступи на обласному радіо.
На офіційному веб-сайті облдержадміністрації розміщена інформація щодо порядку організації та проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, графіки цих прийомів.
Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в облдержадміністрації працює безкоштовна юридична консультація, проводиться широка роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом. За звітний період надана консультація 31 громадянину.
Організація роботи зі зверненнями громадян перебуває під постійним контролем голови обласної державної адміністрації, вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.

Начальник відділу роботи із зверненнями
громадян апарату обласної державної адміністрації Т.Гравнова
 

Версія для друку Поділиться:


Вверх