Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Довідка про роботу із зверненнями громадян у 4 кварталі 2010 року

За звітний період до облдержадміністрації надійшло 2120 звернень, що на 2,2 % більше аналогічного періоду минулого року.
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань - 98,7%, 1,2% - скарги, 0,1% - пропозиції.
На 18,4 % збільшилася кількість звернень, що надійшли з Адміністрації Президента України.
Також збільшилася кількість колективних звернень на 9,5 % (абсолютна кількість складає 207 звернень).
Застосовується Класифікатор звернень громадян на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.08 № 858.
По зверненнях, що надійшли до облдержадміністрації протягом кварталу, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення. 7,7 % порушених питань вирішено позитивно, по 49,6 % надані роз’яснення щодо шляхів їх вирішення, 25,8 % звернень, відповідно до ст.7 Закону України «Про звернення громадян», надіслано за належністю, 0,1% повернено заявникам відповідно до ст. 5 зазначеного закону, 8 звернень не підлягає розгляду згідно зі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», 16,4% - у стадії розгляду та остаточного вирішення.
Усього в листах порушено 2394 різноманітних питання, що на 1,2 % менше відповідного періоду минулого року.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем соціально незахищених категорій громадян: ветеранів війни та праці, інвалідів, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.
Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», Героїв Радянського Союзу розглядаються особисто головою обласної державної адміністрації. Забезпечено проведення першочергового особистого прийому громадян зазначених категорій.
Актуальними залишаються питання:
- соціального захисту (25,1 %) – надання матеріальної допомоги, соціальних виплат і контролю за призначенням пенсій, надання санаторно-курортних путівок;
- комунального господарства (18,4 %) – звернення щодо забезпечення належного водопостачання, водовідведення, впорядкування доріг, прибудинкових територій, ремонту будинків, під’їздів. Слід зауважити, що вирішення більшості питань житлово-комунального господарства відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування;
- охорони здоров’я (13,5 %) - оперативне лікування, протезування;
- аграрної політики та земельних відносин (9,5 %) – отримання земельного паю, державного акту на землю, роз’яснення щодо питань оренди землі, приватизація земельної ділянки;
- житлової політики (6,6 %).
Вживаються заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За звітний період порушення терміну розгляду звернень відсутні.
Відповідно до затверджених графіків здійснювався особистий прийом громадян керівництвом облдержадміністрації, у тому числі виїзні прийоми за місцем проживання заявників. За звітний період прийнято 249 громадян.
Створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.
Відділом роботи із зверненнями громадян апарату обласної державної адміністрації проведені перевірки стану роботи та організації контролю за розглядом звернень громадян у 25 структурних підрозділах облдержадміністрації.
У рамках днів контролю проводилися виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівництвом області райдержадміністраціям за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли з органів влади вищого рівня.
Продовжується співпраця облдержадміністрації із засобами масової інформації з питань висвітлення роботи зі зверненнями громадян.
Керівництвом облдержадміністрації проводилися «прямі телефонні лінії» в редакції обласної газети «Слобідський край», виступи на обласному радіо.
На офіційному веб-сайті облдержадміністрації розміщена інформація щодо порядку організації та проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, графіки цих прийомів.
Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в облдержадміністрації працює безкоштовна юридична консультація, проводиться широка роз’яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.
Організація роботи зі зверненнями громадян перебуває під постійним контролем голови обласної державної адміністрації, вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.