Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Довідка про роботу із зверненнями громадян у 1 кварталі 2010 року

Робота із зверненнями громадян в обласній державній адміністрації є одним із пріоритетних напрямків і проводиться відповідно до чинного законодавства. Вживаються заходи щодо вдосконалення форм і методів цієї роботи.
За підсумками 2009 року проведено аналіз роботи із зверненнями громадян, питання заслухано на засіданні колегії обласної державної адміністрації 15 лютого поточного року, видано розпорядження голови облдержадміністрації від 27.02.10 № 123.
Доповідна записка про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до обласної, районних державних адміністрацій та органів місцевого самоврядування у 2009 році, надіслана головам районних державних адміністрацій, міським головам міст обласного значення, головам районних у м. Харкові рад, начальникам управлінь, відділів та інших структурних підрозділів облдержадміністрації для посилення контролю за цією роботою, підвищення відповідальності усіх посадових осіб, що працюють із зверненнями громадян, за безумовне виконання вимог чинного законодавства.
Підсумки роботи оприлюднені в обласній газеті “Слобідський край» (від 20.03.10 № 31).
Проаналізована робота із зверненнями громадян за 1 квартал 2010 року. Як і минулого року, так і протягом звітного періоду має місце зменшення кількості звернень громадян.
Так, до облдержадміністрації надійшло 1371 звернення, що на 26,3% менше аналогічного періоду минулого року.
Усього звернулося 4615 громадян, порушено 1565 різноманітних питань (-22,8%). Актуальними залишаються питання соціального захисту (30,9%), комунального господарства (13,4%), житлової політики (10,1%), аграрної політики та земельних відносин (9,3%), охорони здоров’я (9,7%).
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань, які складають 98%, 0,3% - пропозиції, 1,7% - скарги.
На 15,5% збільшилася кількість звернень до органів влади вищого рівня (за рахунок листів до Кабінету Міністрів України).
Зменшилася кількість колективних звернень на 38,8%.
По зверненнях, що надійшли до облдержадміністрації протягом кварталу, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення, 5,8% звернень вирішено позитивно; по 52,4% надані роз’яснення щодо шляхів вирішення питань; 22,5% звернень, відповідно до ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, надіслано за належністю; 0,6% повернуто заявникам відповідно до ст. 5 зазначеного закону; 0,1% - не підлягає розгляду згідно зі ст. 8 Закону України «Про звернення громадян», 18,6% - у стадії розгляду та остаточного вирішення.
Вживалися заходи на виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За звітний період порушень терміну розгляду звернень не допущено.
Розгляд листів інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», а також особистий прийом громадян зазначеної категорії здійснювався особисто головою облдержадміністрації.
За звітний період у приймальні прийнято 344 громадянина.
Створено умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.
Здійснюється постійний контроль за організацією роботи посадових та службових осіб зі зверненнями громадян.
Проведено перевірки стану роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах облдержадміністрації: управлінні культури і туризму, Головному управлінні з питань внутрішньої політики, взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи, управлінні у справах преси та інформації, управлінні з питань фізичної культури та спорту облдержадміністрації.
Також проведено одне засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при облдержадміністрації.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім‘ї, одинокі матері, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Проводилася роз‘яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом.
Керівництвом облдержадміністрації проведено дві «прямих лінії» з населенням.


Начальник відділу роботи із зверненнями
громадян апарату облдержадміністрації Т.Гравнова