Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

Довідка про роботу із зверненнями громадян у 4 кварталі 2012 року

За звітний період до обласної державної адміністрації надійшло 1989 звернень, що на 1,4 % менше аналогічного періоду минулого року.
За видами звернень домінують заяви та клопотання щодо вирішення певних питань – 97,3 %, 2,2 % - скарги, 0,6 % - пропозиції.
На 14,7 % збільшилася кількість колективних звернень.
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2008 року № 858 застосовується Класифікатор звернень громадян.
По зверненнях, що надійшли до обласної державної адміністрації протягом кварталу, вжито необхідних заходів, надано вичерпні відповіді і пояснення.
Усього в листах порушено 2143 різноманітних питання. У порівнянні з минулорічним показником кількість колективних звернень зменшилася на 8,5 %.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем соціально незахищених категорій громадян: ветеранів війни та праці, інвалідів, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.
Рішенням Комісії з питань надання одноразової адресної грошової допомоги мешканцям Харківської області, які опинилися в скрутній життєвій ситуації, за звітний період надана матеріальна допомога 82 заявникам на суму понад 432 тис. грн.
Листи інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання «Мати-героїня», розглядалися особисто головою обласної державної адміністрації. Забезпечено проведення першочергового особистого прийому громадян зазначених категорій.
Актуальними залишалися питання:
- комунального господарства (23,4 %) – звернення щодо забезпечення належного водопостачання, водовідведення, впорядкування доріг, прибудинкових територій, ремонту будинків, під’їздів. Слід зауважити, що вирішення більшості питань житлово-комунального господарства відноситься до компетенції органів місцевого самоврядування;
- соціального захисту (19,8 %) – надання матеріальної допомоги, призначення субсидій, здійснення виплат і контролю за призначенням пенсій, надання санаторно-курортних путівок;
- охорони здоров’я (11,7 %) - оперативне лікування, протезування, забезпечення медичним препаратами;
- забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (11,2 %);
- аграрної політики та земельних відносин (9,2 %) – отримання державного акту на землю, роз’яснення щодо питань оренди землі, порядку приватизації земельної ділянки;
- житлової політики (7,4 %).
Вживалися заходи на безумовне виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» щодо недопущення надання неоднозначних, необґрунтованих відповідей, із порушенням установлених законодавством термінів, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам. За звітний період порушення терміну розгляду листів громадян відсутні.
Відповідно до затверджених графіків здійснювався особистий прийом громадян керівництвом обласної державної адміністрації, у тому числі виїзні прийоми за місцем проживання заявників. За звітний період на особистому прийомі керівництвом облдержадміністрації одержано 303 звернення, а також 406 звернень – працівниками приймальні облдержадміністрації.
Створені умови для участі заявників у перевірці поданих ними звернень, можливості знайомитися з матеріалами перевірок.
У рамках днів контролю проводилися виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих керівництвом області райдержадміністраціям за результатами розгляду звернень громадян, що надійшли з органів влади вищого рівня.
Протягом кварталу проведено три засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації. У порядку денному розглянуті звернення громадян, що перебувають на контролі в органах влади вищого рівня.
Керівництвом обласної державної адміністрації здійснювалися виступи на обласному радіо.
На офіційному веб-сайті облдержадміністрації розміщена інформація щодо порядку організації та проведення особистих, виїзних прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації, графіки цих прийомів.
Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з правових питань в обласній державній адміністрації створено належні умови для організації особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги.
Однією із форм роботи з населенням є Інтернет-спілкування. Жителі області мають можливість звернутися на сайт облдержадміністрації, отримати відповідь на будь-яке питання щодо шляхів його вирішення. З питань, які потребують додаткового вивчення, давалися відповідні доручення. Інформація про вжиті заходи повідомлялася листом на електронну адресу заявника.
Організація роботи зі зверненнями громадян перебуває під постійним контролем голови обласної державної адміністрації, вживаються заходи щодо вдосконалення цієї роботи.

Заступник голови обласної
державної адміністрації                                                                                О.В. Анпілогов