На телефон «гарячої лінії» для абітурієнтів надійшло понад 70 звернень
Про це повідомила заступник голови Харківської обласної державної адміністрації Юлія Світлична. За її словами, більшість звернень стосувалися питань умов вступу до вищих навчальних закладів.
«Вступна кампанія в Харьковській області триває, і від абітурієнтів надходить багато питань, в тому числі від тих хлопців та дівчат, які приїхали до нас із Донецької та Луганської областей. Тому ще раз нагадую абітурієнтам про те, що при Департаменті науки і освіти Харківської облдержадміністрації з 1 липня працює телефон «гарячої лінії» - 705-03-04, куди ви можете звернутися з проблемними питаннями», - акцентувала Юлія Світлична.
Дзвінки на «гарячу лінію» приймаються з 9:00 до 18:00.
«Головна мета – інформаційно-консультативна допомога. Спеціалісти департаменту або відповідають на питання з посиланням на нормативні документи, або адресують звернення заявника до приймальної комісії вишу і в подальшому тримають це питання на контролі, - уточнила Юлія Світлична. - Слід сказати, що жодного дзвінка зі скаргами на роботу приймальної комісії ми не отримували. Всі питання стосувались особливостей ходу вступної кампанії та умов прийому».
У Департаменті освіти і науки нагадали, що 31 липня 2015 року о 18:00 закінчується прийом заяв та документів від вступників на денну форму навчання на базі повної загальної середньої освіти. Також спеціалісти відзначили, що станом на 28 липня до вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації та форм власності вже подано майже 170 тисяч заяв. Як і раніше, перше місце у рейтингу вишів, до яких хоче вступити найбільша кількість абітурієнтів, займає Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна (сюди подано більше 20 тис. заяв).
Заступник голови ХОДА наголосила, що вступна кампанія в області проходить організовано, приймальні комісії працюють відкрито та прозоро. Як і минулого року, найбільшим попитом у вступників користуються гуманітарні, економічні та IT-спеціальності.