Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

В області підписано майже 2 млн декларацій між сімейними лікарями та пацієнтами

В області підписано майже 2 млн декларацій між сімейними лікарями та пацієнтами

Хід медреформи в регіоні обговорили на розширеній нараді, що відбулась під керівництвом заступника голови ХОДА Михайла Черняка.

У заході в Харківському національному медичному університеті взяли участь представники районних адміністрацій та закладів охорони здоров’я області.

«Такі неформальні загальнообласні зустрічі ми започаткували ще на старті медичної реформи – і вони дали гарний результат. Це можливість почути питання, які виникають на місцях, та надати відповіді безпосередньо учасникам процесу реформування», - зазначив Михайло Черняк.

За його інформацією, на даний момент в області підписано майже 2 млн декларацій між сімейними лікарями та пацієнтами. За підсумками наради була визначена задача – завершити приписну кампанію до кінця жовтня.

«Ми відзначаємо, що сьогодні вже виникає певна конкуренція за пацієнтів: договори з Національною службою здоров’я підписали 12 закладів приватного сектору і ФОПів. Приватний сектор бачить перспективу в співпраці з НСЗ, для комунальних закладів це ще один привід оптимізувати свою роботу, щоб бути конкурентоздатними і, відповідно, фінансово забезпеченими», - зауважив заступник голови ХОДА.

Також він зупинився на питанні автономізації закладів охорони здоров’я: некомерційними комунальними підприємствами вони повинні стати до кінця року.

«Загальна концепція функціонування закладів не змінюється. Ми маємо завершити автономізацію в повному обсязі та оптимізувати мережу закладів», - підкреслив Михайло Черняк.

Також у ході наради детально розглянули питання забезпеченості закладів охорони здоров’я комп’ютерною технікою, впровадження телемедицини, створення та подальшу роботу госпітального округу на території області, фінансування закладів в умовах реформування.

Серед найближчих завдань, які були визначені за підсумками наради для менеджменту підприємств, - оптимізація структури і штатного розкладу, удосконалення матеріально-технічної бази, впровадження інформаційних технологій у роботі тощо.