Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У галереї «Бузок» говорили про винайдення та становлення мультиплікації

У галереї «Бузок» говорили про винайдення та становлення мультиплікації

В інформаційно-виставковому центрі «Бузок» в рамках реалізації іміджевого проекту «Харьковская сирень P.S.» відбулася чергова публічна лекція кінознавця, історика кіно, члена Національної спілки кінематографістів України і гільдії кінознавців і кінокритиків Росії, кандидата мистецтвознавства, доцента Харківського національного університету мистецтв імені Котляревського Володимира Миславського. Лекція була присвячена винайденню та становленню світової мультиплікації.

Володимир Миславський розкрив слухачам секрети технології зйомки мультиплікації, розповів про історичні факти її виникнення та найяскравіших представників цього виду кіномистецтва. Кінокритик підкреслив, що сам він є прихильником класичної школи мультиплікації 30 -х років і радянської школи 50 -х років, яка своїм корінням вростає в школу американської мультиплікації Уолта Діснея.

«Приємно, що така мультиплікація продовжує жити в наш час. Для мене стали відкриттям дуже цікаві роботи польських аніматорів і аніматорів інших країн, які були представлені цього року на кінофестивалі «Харьковская сирень». Я для себе підкреслив, що все ж класична мальована анімація жива, і є ще апологети цього стилю мультиплікації, які працюють і радують нас своїми роботами».

В ході лекції слухачі змогли дізнатися про нашого співвітчизника Олександра Олексеєва, який винайшов унікальну технологію під назвою «голчастий екран», завдяки якому зміг отримувати зображення схожі за своєю стилістикою на старовинні офорти. За допомогою цієї унікальної технології він створював фільми, які увійшли в історію мультиплікації.

Нагадуємо, що публічні лекції, присвячені історії раннього кінематографа, традиційно проходитимуть в галереї «Бузок» у середу кожні два тижні. Наступна лекція буде присвячена «Спецефектам у кіно: від зародження до наших днів».