Налаштування
Шрифт:
Колір:
Фото:

У МЗС презентували стратегію популяризації туристичного бренду

У МЗС презентували стратегію популяризації туристичного бренду

Учасники зустрічі також представили міжнародну інформаційну кампанію Visit Ukraine – Summer in Ukraine, яка покликана популяризувати літній відпочинок в Україні серед іноземців.

Закордонні дипломатичні установи України вже розпочали її втілення на всіх континентах, зазначають у МЗС.

Кампанія містить промоційне відео, тематичну сторінку Visit Ukraine на офіційному сайті України UKRAINE.UA та кампанії в соціальних мережах іноземними мовами.  

«Дослідження свідчать, що міжнародна аудиторія хоче дізнаватися історії успіху з України, і це створює простір для просування позитивних наративів про Україну у світі. Теми туризму, популярних туристичних магнітів дуже добре сприймаються іноземними аудиторіями. Окремий напрям роботи нашої команди МЗС на чолі з Дмитром Кулебою полягає у системному формуванні в іноземців уявлення про те, що Україна безпечна для подорожей», - зазначила перша заступниця Міністра закордонних справ України Еміне Джапарова.

Голова Державного агентства розвитку туризму Мар'яна Олеськів додала, що Україна має низку переваг, що стимулює до її відвідування: «Це і доступність, і зручне розташування на карті світу (у центрі Європи), смачна національна кухня, віддалені туристичні локації (особливо важливо після Covid-19). Окрім того, на сьогодні ми маємо безвізовий режим з багатьма країнами, що значно спрощує процедуру перетину кордону».

Загалом комунікаційна стратегія популяризації туристичного бренду України визначає формати, канали та практичні кроки для формування сталого туристичного іміджу України та системного залучення іноземних туристів засобами комунікації і публічної дипломатії. 

У Міністерстві закордонних справ нагадують, що у 2018 році Україна отримала офіційний бренд UkraineNow, який формує образ відкритої сучасної країни, де все найцікавіше відбувається просто зараз. На початку року МЗС запустило сайт Ukraine.ua - цифровий портал про сучасну Україну для іноземних аудиторій, розвиває офіційні сторінки у фейсбуці та інстаграмі. Створення та реалізація Стратегії просування туристичного бренду України в світі дозволить підсилити комунікації держави на міжнародному рівні та забезпечити їхню сталість.

Теги